Mivel tegnap volt a maratoni vacsora és kellett volna kungfu edzést pótolnom, nagy dilemma volt, hogy mi legyen. Mivel nem volt teljesen jól a gyomrom, ezért inkább a futásra szavaztam, és ugyan feszített az alhasam, nekivágtam. Biztos a hasnyálmirigyem dolgozott kegyetlenül, hogy a sokféle kaját tegnapról lebontsa.

Egy kört akartam futni, ami 7 kili, de aztán belejöttem és szép lazán futottam, amíg meg nem kívántam a dombra felfutást, mert a bicajosok ott száguldottak le. Úgyhogy lendületesen felfutottam, meg le, aztán a szokásostól eltérően nem a Fasoron, hanem az Andrássy-n futottam haza, úgyhogy összejött egy 9-es, elég jó pulzussal, de persze lassú átlaggal.

Max. pulzus: 165
Átlag pulzus: 149
Átlagtempó: 5:53

Összesen 9.22k, 54:24

Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr73045399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása