Csobánc kerülés

2011.07.08. 21:49

Kivettünk két nap szabit és lementünk Tapolcára, mert szombaton úgyis onnan nem messze kellett a sport táborból hazavinni a gyerekeket. Mindenképpen akartam egy hosszabbat futni, csak azt nem tudtam eldönteni, hogy a Szentgyörgy hegyet, vagy a Csobáncot kerüljem meg. Aztán mivel arra felé sokkal kevesebb volt az országúti rész és Diszelt is meg akartam már nézni, ezért a Csobánc mellett döntöttem. A Google maps-en kinéztem az utat és találtam egy kisebb utat Káptalantóti és Diszel között, amihez ráadásul kis levágást is találtam a szőlők között, úgyhogy nekivágtam.
Gyulakesziig az országút padkáján futottam, ami elég kellemes volt de aztán Káptalantóti felé már egy kicsit szűkebb volt az út, úgyhogy örültem mikor elértem a hegyre menő utat. Elindultam felfelé, ami nem volt olyan meredek, aztán egy elágazásnál nehezen döntve, de maradtam az alsó úton, ami kiderült jó döntés volt. Igaz találkoztam három kutyával, ami nagyon megakart védeni valamit, de sikerült valahogy elkerülnöm a nagyobb futást ;) pedig az egyik az megtermett volt. Aztán elértem egy zsákutcába és kétségeim lettek, de mázlimra ahol megálltam ott éppen ott volt egy pincénél egy idős bácsika, aki éppen flanel pizsamában hozott a szőlőből egy vödröt, ő aztán útbaigazított, hogy hol menjek el a szőlők mellett és láss csodát ki is értem a megfelelő útra. Ezen tök kényelmesen tudtam futni a szőlők között és elértem a Káptalantóti-Diszel utat. Sok-sok kis nyugodt pince és sok-sok szőlő. Mondanom sem kell, hogy egy locsoló gazdán és egy angol Mercin kívül nem találkoztam senkivel. Diszelig jól ment a futás, de aztán onnan bicajút vezet az új temető mellett vissza Tapolcára, szóval semmi árnyék és csak meleg. Igaz, hogy korán volt de elég kimerítő is a futás, elpilledtem egy kicsit és ezért kicsúsztam a hat perces iramból több mint egy perccel a 15 kilométeren. A pulzusommal is küzdöttem, nem csak a tempóval, elég magas lett a melegben.
A lényeg, hogy azért utána elégedetten mentem megmártózni a medencében és utána reggelinél a rakás narancslevet meginni. 

Átlag pulzus: 161
Átlagtempó: 6:04
Max. pulzus: 175

Összesen 15.01k, 1:31:17

Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr403055992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása