Jóleső futás a melegben

2011.07.12. 20:19

Ugyan kinn akartam Gödön futni, de kedves párom éppen málnaszörtpöt készített, tudjátok olyan gézbe bugyolált csepegtetőst, ezért később indultunk csak ki, így kénytelen voltam a városligetben futni. Egész kellemes idő volt már ha a közel 30 fokot annak lehet nevezni, de legalább volt egy kis szellő, így aztán úgy döntöttem, hogy futok egy órát, ha jól esik. 
Össze vissza kalandoztam a ligetben, hogy teljen az idő és gyűljön a kilométer, de egész jól esett, ha nem sütött rám a nap. Visszafelé azért a max pulzusomat elrontottam, mert a körúti zöldet nem akartam kihagyni. Kicsit több lett mint egy óra és kicsit több, mint 11k, de jól esett.

Max. pulzus: 171
Átlag pulzus: 150
Átlagtempó: 5:42

Összesen: 11.32k, 1:04:33

Garmin Center Link

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr83061525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása