Hegyre fel a templomhoz

2011.08.03. 20:54

Ma jött a nagy futás napja. Szokás szerint korán indultam, hogy ne legyen túl meleg. A szokásos helyen 2k után vettem két banánt, meg egy fél literes vizet, hogy tudjam majd kompenzálni, hogy nem ettem a hegymenet előtt semmit. 3.3k után kezdődött a hegymenet. A közepéig csak bírtam, de aztán bele kellett gyalogolnom a frissítésnél, meg vigyázni akartam, hogy ne menjen 170 fölé a pulzusom. Jöttek a cicák, kecskék, bocik, sőt az ugatós kutyák is, aztán az utolsó lakóházakat is elhagyva jött az utolsó 2k hegymenet, ami az erdőben hol köves, hol maradék betonozott részekből állt. A nagyon meredekeknél séta közte meg kis kocogás volt a tempó. A végén levágtam az erdőben a nagy sziklalépcsőkön felmászva. A Garmin Connect szerint 403 méterrel voltam tengerszint felett.

A fenti látvány persze kárpótolt a szenvedésért, megettem a két banánt, csináltam pár fényképet, ittam a vízből. A templom nyitva volt, így nem csak kívülről tudtam megnézni és megörökíteni. 
Lefényképeztem az öblöt is, hogy látni lehessen honnan jöttem, de túl párás volt az idő, meg nem elég széles látószögű a telefon objektívje. Egyszer fel kellene jönni ide rendes fényképezővel is.
Utána megcsináltam a csíkung gyakorlatot, ami reggel elmaradt. Így aztán energiával telve vágtam neki a lefelé menetnek, ami alacsony pulzussal, gyorsuló tempóban sikerült. A nap persze már nyolc óra után égetett, nem volt szinte semmilyen légmozgás. 
Ugyan a két évvel ezelőtti időtől elmaradtam másfél perccel, de nem vagyok elégedetlen, mert pulzusra jobb voltam és hát fel is jutottam. Szerencsére vizilabdára már nem értem vissza időben és megúsztam...

 

Max. pulzus: 167
Átlag pulzus: 150
Átlagtempó: 6:52
Szint: 419m

Összesen: 17.01k, 1:56:49

Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr173135046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása