Gyors teszt

2011.08.20. 17:40

Szombaton vendégek jöttek, úgyhogy csak egy gyors kis futásra indultam el, 5 kilométert akartam futni, az első bemelegítő körben jött az ötlet, hogy a másodikon futok egy gyorsat. Sajnos nagyon nekiindultam, és elfutottam az elejét, kétszáz méter után néztem rá az órára, és rájöttem, nem lesz jó vége, ha 3:30-on belül akarok futni...

 

Megpróbáltam visszavenni, így aztán persze egyre közelebb csúszott a várató kilométer idő a 4 perc felé, de a vége felé benn tudtam tartani. Úgyhogy az eddigi 4:06-os csúcsidőmet megjavítottam ;) 
Utána jött egy kis séta, mert nem kaptam levegőt, így csak 7 perces lett a lazulás, aztán gondoltam megnézek még egy közepesen gyorsat, hogy mennyire regenerálódtam. Nem akartam nézni az órát, így viszont éppen kicsúsztam a 4:30-ból. Utána egy kis levezetés jött, és ami érdekes, hogy átlagban egy normál futás statisztikáját mutatja az átlag tempó és pulzus, persze a max pulzusból látszik valami.

Max. pulzus: 174
Átlag pulzus: 149
Átlagtempó: 5:30

Összesen: 5.05k, 27:46

Garmin Connect link

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr843169056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása