Félmaraton előtti laza 15k

2011.08.28. 21:44

Szombaton sem sikerült kimennem futni, inkább lustálkodtam, úgyhogy úgy döntöttem, hogy a jövő hét végi félmaraton előtt megnézem mit bírok hosszabb távon úgy hogy figyelek a pulzusra. Elindultam Gödön a bicaj úton, és igyekeztem a pulzusom 140 körül tartani, ami lassú tempót eredményezett ugyan, éppen 6 perc alattit, de nagyon nem éreztem meg a futást. A 6. kilométernél frissítettem egy ivókútból és akkor volt egy nagy emelkedő, így 6:11-re sikerült. Elfutottam a horányi révig, aztán visszaindultam, mert a 15k célkitűzést elégnek éreztem. Visszafelé 9k-nál elkezdett kicsit fájni a jobb csípőm, meg újra frissítettem visszafelé is a 10k-an, úgyhogy ez is felment kicsit 6 perc fölé. Kicsit szenvedve ugyan, 13k-nál már a combom is fájt, de kicsit belehúztam, hogy milyen az 5:40-es tempó környéke. Szerencsére ez is benn maradt 150-es pulzu alatt. Végül aztán másfél órán belül hazaérve, nagyon jó alacsony pulzussal futottam meg a 15k-t. A jó időben azért megizzadva, de utólag semmi extra kimerültséget nem éreztem.

Max. pulzus: 158
Átlag pulzus: 143
Átlagtempó: 5:53

Összesen: 15.04k, 1:28:34

Garmin Connect link

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: easy göd 15k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr163186440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása