Nike félmaraton kánikulában

2011.09.04. 13:32

Ugyan nem volt olyan meleg, mint 2008-ban, akkor 37,5 fok volt árnyékban..., de most is 30 felett ígérkezett a kánikula. Szóval a csúcsdöntésről lemondtam, de azért 2 órán belül akartam futni. Rajt előtt találkoztam Józsival, alias piedcat és megbeszéltük a futás előkészületeket, aztán ő beállt az 1:45-ösökhöz, én meg a 2 órások elé. Hatalmas volt a tömeg, 5 perc volt mire átértem a startvonalon és itt be is ütött a ménkű, mert ahogy lefixáltam volna az órámat az elindítás után, elszakadt az órám szíja, szerencsére nem esett le, de kizökkentett, hogy "úristen, hogyan is fogom ezt lefutni?", aztán végül, mint egy jó régi stopperrel a kezemben elkezdtem futni. Meglepődve tapasztaltam, hogy nagyon jó időket futok, az első 5k 5:15 alatt volt, igaz, hogy a kilométer táblák kicsit el voltak csúszva egy olyan 100 méterrel, de mondtam, hogy ok, egyszer elmérték, na bumm... A frissítőknél, aztán becsúszott pár 10 másodperc, mert tömeg volt és különben is inkább sétáltam, minthogy futva igyak, de sikerült 5:30 alatt tartani a kilométeridőket. Aztán a Dráva utca felé elfogyott az erő, a 14-15 kilométer már 5:40 felett volt, a 17-nél már volt 6 felett, sőt volt egy 6:22-es is. Utána mintha erőre kaptam volna, mert jött egy 5:32-es, de aztán a végére kiderült, hogy a szakadt szíj miatt fordítva tartott órám nem igazán vette jól a műholdakat és a 21.095 m helyett 21.610 m-t mért. Ha megnézitek a Garmin Connect linket a cikk végén, akkor látszik, hogy még a Dunában is futottam, azért jött össze ennyi méter... Úgyhogy éreztem a végén, hogy ez így nem jó, de nem nagyon volt erőm, amikor aztán megláttam a futó órát belehúztam, mert kicsúszóban voltam nemhogy az 1:55-ből, hanem a 2 órából is. Aztán szerencsére 1:59:14-nél állt meg az óra. A célban jólesett Józsi gratulációja, megegyeztünk, hogy rettenetes meleg volt, végig locsoltam a sapkám meg a pólóm a frissítő állomásokon. Aztán elmentem érmét gravíroztatni, meg felvenni a befutócsomagot, és még jégkrémet is kiverekedtem magamnak a saját chip mellé. Ja és miután benyomtam egy almát, két jégkrémet, meg jó egy liter vizet, még így is 82.4 kg voltam, ami szuper jó. Este majd pótoljuk az ásványokat egy-két sörrel, de még vezetnem kell most.

Max. pulzus: 176
Átlag pulzus: 166
Átlagtempó: 5:40

Összesen: 21.095k, 1:59:14

Garmin Connect Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr763201871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása