A múlt heti félmaraton után pihentettem a futást, de azért kungfu edzés volt, sőt szombaton besegítettem Mikinek a gyerekcsoportnál. Nem gondoltam, hogy itt is leizzadok, mint egy rendes edzésen. Ja és megérkeztek a lándzsáink ;)

Na aztán lementem vasárnap Tihanyba a konferenciára és még vacsora előtt elmentem futni egy jó 10k-t. Meg akartam volna nézni a nyugati partot naplementénél, de nem volt triviális, hogy merre lenne a legjobb a kijutás, így inkább a barlanglakások felé vettem az utamat a füredi oldalon. Az első 4k az jó 5:30-on belüli tempóval ment, aztán jött az emelkedő a régi pártüdülőnél, meg az erdőben, a hegyoldalban futás a Cziprián forráshoz és a barlanglakásokhoz. Harkányi Zoli és Kovács Józsi jutott eszembe, akik többségében ilyen helyeken futkosnak, nagyon jó hangulatos kis út volt, bár a gyökerekre meg a sziklákra vigyázni kellett. A barlanglakásokat kicsit sétáltam felfelé, hogy az órába elmenthessem a GPS koordinátákat, aztán tovább hódítottam a meredeket az óvár felé, amit persze nem tudom, hogy pontosan hol van, de a két öböl (sajkodi és füredi) és a külső tó látványa a lenyugvó nap kárpótolt a levegő hiányért, és a belassuló tempóért.. Innét vissza futottam a domb nyugati oldalán és a babamúzeum mellett elfutva az apátságnál folytattam lefelé az utamat a Club Tihany felé, ismét jó tempóban, viszont továbbra is magas pulzussal (látszik, hogy az előző félmaraton, meg a munka kivett belőlem). Hogy tutira meglegyen a 10k, még elfutottam a komp fizetőkapujáig és úgy futottam be a hotelhez, így meg lett egy negyed maraton.

Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 159
Átlagtempó: 5:55

Összesen: 10.52k, 1:02:14

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr463225362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása