10k liget futás

2011.10.06. 21:13

A hétvégi váltó után hétfőn hajnalig készítettem a jövő évi tervet, úgyhogy nem volt erőm kedden elmenni futni, de ma nekiindultam, hogy levezessem a napi fáradalmakat. Jó tempósat akartam futni, úgyhogy igyekeztem folyamatosan gyorsítani, aztán meg leengedni, viszonylag jól sikerült. Nem akartam kétszer körbekerülni a ligetet, úgyhogy futottam két kis kört a Közlekedési múzeumnál. Jó volt, mert volt olyan lány aki nem bírt egy kört futni azalatt, míg én kettőt ;) Aztán amikor hazafelé vettem az irányt már tök sötét volt. Bele kellett tenni egy kis kitérőt, hogy meglegyen a 10k, de jól éreztem magam, néha magas pulzussal, de jó átlagtempóval.

Max. pulzus: 154
Átlag pulzus: 170
Átlagtempó: 5:22

Összesen: 10.03k, 53:52

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr393286267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása