2 kör szigetfutás

2011.10.08. 14:34

Na bejött a rossz idő... 8 fokot mutatott reggel a hőmérő, de mindenképpen akartam futni. Ki kellett kísérnem Marcit a szigetre, úszásra, mert most volt neki az első alkalom idén, úgyhogy viszonylag későn értem ki és a Hajós uszodától vágtam neki a köröknek. Két kört akartam futni, lendületesen nekiindultam, de nagyon fújt a szembe szél, még jó, hogy felvettem a hosszú ujjú technikai poló alá egy ujjatlan Nike pro réteget, mert így csak a kezem fázott. A pesti oldalon visszafelé már kinyitottam egy kicsit a nyakamnál a cipzárat, mert már melegebb volt a szembe sütő nap miatt az idő. 5:40-en belüli átlagot akartam, de a hűvösebb időben gyorsan átmódosítottam 5:30-ra a célt, mert jól esett a futás. Aztán négy kilométer sikerült 5:20-on belül is úgy, hogy nem szenvedtem vele. Viszonylag sokan voltak, még Vas Levi családjával is találkoztam, mondtam is az én Leventémnek, hogy jöhetne futni ;) A végén még felfutottam a villamosmegállóhoz, ezért a nagy max pulzus, a nélkül 170 helyett 163 lett volna a max.
Összességében 5:24-es átlag jött össze, 155-ös átlagpulzussal, ami 1:54-es időre lenne elég félmaratonon, kérdés, hogy az 1:50-hez szükséges 5:13 beleférne-e. Jövő héten megpróbálom, mert novemberben jó lenne megfutni Siófokon.

Max. pulzus: 170
Átlag pulzus: 155
Átlagtempó: 5:24

Összesen: 11.25k, 1:00:50

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr533289515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása