Városnéző futás

2011.10.16. 14:54

A héten nem jött össze a futás... Kedden régi kollégákkal sörözés, szerda kungfu, csütörtök borvacsora, péntek kungfu, szombat kungfu instruktorképző, meg harci csikung... Szóval nem volt mese, vasárnap nagyot kellett futni, mert november 20-án Balaton Félmaraton. Nem volt kedvem a szigeten körözni, úgyhogy egy kis városnézésre gondoltam. Jól felöltöztem, mert 10 fok alatt volt, előkerült a vékony kesztyű, a skull cap, a hosszú ujjú aláöltözet, de nem vettem széldzsekit, mert szépen sütött a nap, de a derékmelegítőt felraktam. Szóval kis bemelegítés után nekiindultam az Andrássyn, el a Bazilikánál, de aztán nem mentem át a Lánchídon, hanem elindultam a Parlament felé. Megkerültem aztán tovább kocogtam az Árpád híd felé. Szembe szél volt, de ennek ellenére jó tempót sikerült diktálni az első 6 kilométeren az Árpád hídig, 5:16-5:28 között. A szigetre befutva budai oldal mellett döntöttem, így tudtam egy kicsit csavarni a tempón, mert mindig volt valaki aki után tudtam futni, hogy megelőzzem, így lett 5:14-4:58-5:04 a következő 3 kilométer. Aztán a tizediktől, amiben benne volt a hídra felfutás, valahogy el kezdtem fáradni és csak 5:30 környéki idők jöttek. Átfutottam Budára, le a Lánchídig kis Parlament nézegetéssel, majd a hídon átfutva elkezdtem fent a szállodák előtt futni, szinte egészen le az Erzsébet hídig, ahol a Váci utcára visszafordulva a sok járókelő miatt még jobban, 5:45-re lassultam. Megnéztem hol az Onyx étterem pontosan, onnan pedig már igyekeztem haza a Király utcán. Olyannyira, hogy 5:16 lett a kilométer idő, az utolsó fél kilin pedig visszalassultam 5:32-re.

Nagyon jól esett a futás, csak egy volt a ciki, mégpedig, hogy a pulzust nem mutatta jól az óra. Volt, hogy 110-es pulzust mutatott, ha megigazítottam, akkor egész jó volt, de így az átlagot nem is írom be. A max pulzusból ítélve olyan 155 körül kellene lennie.

Max. pulzus: 171
Átlag pulzus: kb. 155
Átlagtempó: 5:23

Összesen: 15.53k, 1:23:42

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr703306910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása