Végre egy kis futás

2011.10.29. 18:35

Na szombaton rávettem magam egy kis futásra. Múlt hét végén ugye Kungfu tábor volt, a héten meg véglegesítenem kellett a jövő évi tervet, úgyhogy nem volt sajnos energiám a két kungfu mellett a sötét hidegben kimenni.

Nem terveztem túl sokat, mert menni kellett fél 12-re a Kungfu Akadémiára, ahol az instruktor képző helyett megyünk a Hajógyári szigetre fényképezkedni és ahhoz még borotválkozás, meg hajmosás jön, és ráadásul még az órámat is tölteni kellett... Szóval csak egy gyorsat akartam futni, az idő is szép volt. 5:13-al bekezdtem és tartottam is a következőn 5:17-tel, aztán egy kis lassulás jött a Városligetnél, 5:30 majd 5:27, de aztán megnyomtam egy kicsit 5:10-re, és egy 5:40-es pihenő után 5:00-ra és az utolsó fél kili is 5:09-es tempóval ment. Egy jó lendületeset futottam egy hét után, nagyon jól esett, a pulzus magas volt, de ez jár a gyors tempóval.

Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 160
Átlagtempó: 5:20

Összesen: 7.5k, 39:57

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr803345122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása