Siófok félmaraton

2011.11.20. 21:47

Ma eljött két hét nem futás után, a napja, hogy le kellett futni a Balaton maratonból a félmaraton távot. Szemán Istvánnal vágtunk neki reggel, hogy lemenjünk Siófokra. Kicsit aggódunk, hogy milyen idő lesz, mert 3 fokban még nem futottunk versenyt. Mint később kiderült, mállik volt, mert a hideghez nem társult szél. Már felöltözve mentünk és csak az volt a kérdés, hogy felvegyük a széldzsekit, vagy se, de aztán csak a derekunkra kötöttük. Rengetegen voltak a rajtnál, mint kiderült emiatt nem a szokásos két kör várt ránk, hanem két különböző de egyenlő hosszú kört kellett megtenni, hiszen most is volt, aki párban futotta a távot.

Mivel István 2 órás időt szeretett volna, én meg nem akartam az edzés hiányosságok miatt erőlködni, ezért megbeszéltük, hogy vagy megyünk az ő tempójában, ha jól megy, vagy én diktálom a két órás tempót. Beálltunk a két órás táblához és elindultunk. Kb. 3 percbe telt, mire átértünk a rajt vonalon, és a nagy tömegben nem tudtunk haladni, így az első kili 6:01 lett. Utána neki álltunk ledolgozni a hátrányt, meg a frissítésre előnyt teremten. Három 5:40 körüli kilométer után hat 5:30 körüli idő jött, miközben sorra előzgettünk, úgyhogy pszichésen jót tett. Nem frissitettünk, megbeszéltük, hogy majd 15 körül, mert Istvánnak ott szokott lenni a holtpont. 15-ig 5:30 és 5:40 körül mozogtunk, a frissítés miatt a 16. kilométer csak 6:15 lett, úgyhogy sok előny elment. Ráadásul jég hideg volt a frissítő, úgyhogy két korty után kidobta, megvártam míg István megrágja a szőlőcukrot, aztán elindultunk újra. Utána 5:44 meg 5:56 lett a rész idő, úgyhogszóltam Istvánnak, hogy húzzunk bele, mert nem lesz meg a két óra és  neki indultam még be tudtam vinni 5:40 alá az időket. A végen kiderült, hogy 50 métert elmélet a GPS, úgyhogy a vége 1:59:19 lett ;) István is megjött hamarosan, de nagyon kifáradtan, 2:00:19-el. Kicsit lelkiismeret furdalásom volt, hogy ha vele maradok, akkor be tudom-e hozni órán belül, de a fránya óra miatt aggódtam, mert a Nike félmaratonon is alig tudtam 2 óra alatt beérni, mert nem mért jól az óra. A pulzusban is bizonytalan vagyok, de lehet, hogy jól mért és ilyen magas volt végig, na meg a hajrá is hozzátett. 

Utána pótoltuk a kiizzadt sót, elpárologtatott vizet, elégetett cukrot, na meg zsírt, szóval beültünk a McDonaldsba.

Elégedett voltam magammal, sőt este a 17 perces lovagló állás is megvolt ;)

Max. pulzus: 181
Átlag pulzus: 168
Átlagtempó: 5:40

Összesen: 21.04k, 1:59:19 

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr1003399218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása