Jeges utak miatt benti edzés

2011.12.30. 20:47

Mivel tegnap is jeges volt az út, és ma reggel is kinti -4 fok nem az olvadással kecsegtetett, ezért úgy döntöttem bent futok. Mikor lementem foglalt volt az egyetlen futógép, úgyhogy elkezdtem az elliptikus trénerrel edzeni. Tíz percet nyomtam, amire felszabadult a futógép, ezalatt közepes fokozaton 5 kilométert mentem. Utána ráálltam a futópadra és nyomtam 20 percet 12-es sebességgel, azaz 5 perces átlaggal, úgy hogy az utolsó percet már 14-essel hajtottam. A tegnapi szivar nem segített hozzá a lélegzetvétel könnyedségéhez, de azért viszonylag jól lenyomtam. Pulzust nem tudtam mérni, mert nem volt jó a gép elektronikája.

Ja este megint foci volt, szerencsére volt 3 csapat, így fél óra játék után 15 percet pihenhettünk a következő meccs előtt. Valamit viszont okoztam a térdemmel és a bokámmal, mert bizonyos terheléseknél eléggé fájdalmasan szúrt a térdem belül, a bokám meg kívül. Remélem nem lesz vele gond.

Max. pulzus: ??
Átlag pulzus: ??
Átlagtempó: ?? + kb. 5:00 futópadon

Összesen: 5k elliptikus tréner + 4k futópad, 30:00 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr683512080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása