Újra 10k felett

2012.03.15. 10:57

Már nagyon közelít a Vivicitta, úgyhogy bele kell húzni itt a 4 napos hétvégén a kilikbe. Ki is mentem a Városligetbe futni. Valamit állítgattam az órán, mert elvileg tud több cipőt, de aztán sikerült kikonfigurálnom belőle a footpodot, úgyhogy most GPS alapján mért távolságot. 

Nem öltöztem túl magam, mert nagyon szépen sütött a nap, az első 2k-n még fázott a kezem, de a végére melegem lett. Alapvetően jól éreztem magam, csak kicsit magas a pulzus, de meg akartam nézni,  hogy 5:40 környékén hogy esik a futás, mert azt kell majd a félmaratonon nyomni. Megtettem a szokásos két kört, lazítottam, után meg jót reggeliztem ;)

Max. pulzus: 171
Átlag pulzus: 158
Átlagtempó: 5:36

Összesen: 11.20k, 1:03:10

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr674318129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása