3 Szigetkör

2012.03.25. 10:57

Ma reggel kimentünk a szigetre korán, mert Péter ki akarta próbálni a versenytempót 3 körön keresztül. Nem szokott nagyokat futni, kíváncsi volt hogyan bírja. Nekem nem volt túl egyszerű, mert egyrészt óraátállítás volt, másrészt elszívtam egy szivart tegnap (tegnap élveztem, ma szívtam), harmadrészt, mivel 10-kor kezdődött a Forma 1, ezért háromnegyed nyolckor találkoztunk. Kicsit hideg volt, 10 fok alatt volt, mikor indultam, de csak egy caprit, meg az aláöltözetre egy hosszúujjú technikait vettem fel. Az első két kör nem volt nagy eseményekkel teli, a harmadikban éreztük csak kicsit, hogy ez már nem a szokásos táv, a footpodom persze megint nem azt mutatta, amit Péter GPS-es órája. A 3 kör után nekem 15.63k-t mutatott, neki meg 15.75k-t elvileg pedig 15.9k a táv. Bár sokszor nekem is 5250 métert mért a GPS órám. Érdekes, mert a harmadik körön 5267-et mért most, a másodikon 5189-et, kicsit állítok a kalibrációs dolgon, de az is lehet, hogy a footpodot elhagyom, mert a cadence, meg nagyon állandó:88, kis eltéréssel. A végén meg elfelejtettem leállítani az órám, persze itthon meg nem jövök rá, hogy hogyan lehet törölni az utolsó kör adatait, csak a körjelzőt töröltem, de az adatokat nem :(
Szóval jól megizzadtunk, de nem túlságosan merültünk ki, kicsit lazítottunk, aztán irány a forma 1.

Max. pulzus: 176
Átlag pulzus: 160
Átlagtempó: 5:38

Összesen: 15.60k, 1:28:07

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr614338145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása