Göd Vác nagy kihagyás után

2012.05.27. 21:55

Nem is értem hogyan jött össze a három hét futás nélkül, de munka és vizsga dolgok voltak, kungfura azért jártam rendesen. Viszont jó egy hete valami a derekammal vagy a sarkammal történt, mert hol egyik, hol másik fájt, aztán múlt szombaton szétmasszírozták, azóta nagyjából rendbe jött. Úgyhogy nem volt mit tenni el kellett mennem futni, mert két hét múlva KH félmaraton.
Mivel ma kimentünk Gödre, ezért ott futottam. Egy 10-est akartam, de úgy voltam vele, ha jólesik, akkor megyek tovább. 6-7-nél nem is volt semmi különös, úgyhogy nyomtam tovább, csak a bicajosokra kellett vigyázni, mert azok sokan voltak. Vácon a zenepavilonnál fordultam és akkor egy minimálisat éreztem a csípőm, de jöttem visszafelé. Azért párszor meginogtam, ráadásul szembe is sütött a nap és a szél sem fújt, úgyhogy hullámzó kilométereket mentem 5:36 és 6:01 között, ráadásul a pulzusom is felment. Látszott hogy nem futottam 3 hete. A vége felé a kulacsból már a fejemre, meg a hátamra is locsoltam, hogy hűtsem magam. De végül is mázlim volt, mert a délutáni zivatarok megvárták, míg befejezem. Végül is 5:46-os átlag nem rossz ennyi kihagyás után.

Max. pulzus: 171
Átlag pulzus: 157
Átlagtempó: 5:46

Összesen: 16k, 1:32:23

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr254549776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása