Gödi városi futás

2012.06.02. 22:14

Ma későn értünk ki Gödre, mert be kellett ugrani vásárolni és éhes gyomorral nem akartam nekivágni, úgyhogy jóval ebéd után szándékoztam menni. Sajnos hol eleredt az eső, hol elállt, úgyhogy csak későn tudtam nekiindulni. Így viszont tökéletes futó idő volt: 18 fok, kissé felhős. Lazán nekiindultam, hogy a bicajúton, de a városban megyek, hátha megint elered. Jó kényelmes 5:40-5:50 tempóban mentem, a pulzust is viszonylag lenn tartottam. Az utolsó kilométert még megnyomtam és bevittem 5 per alá és nem esett rosszul, úgyhogy meglátjuk mi lesz jövő héten a félmaratonon.

Max. pulzus: 162
Átlag pulzus: 145
Átlagtempó: 5:42

Összesen: 11.10k, 1:03:44

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr44561911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása