Ma futják a fiúk a Balaton kerülő váltóversenyt, nálunk egyrészt családi összejövetel van, másrészt nem is nagyon fértem volna be a csapatba (majd esetleg jövőre). MIvel ma is hatalmas kánikula ígérkezik, ezért hamar elmentem futni, de már így is meleg volt. Csak 5 kilométert futottam, de gondoltam mit bírok 1 kilométeren kiadni magamból, hogy reális lett volna-e a csapatba kerülés. Megynyomtam a második és a negyedik kilométert, de csak 4:18 és 4:34 sikerült. ami nem annyira rossz, de azt jelenti, hogy a 4 darab 5k-s etapot, amit a váltóban kellett volna futni, nem biztos, hogy 4:30 alatt tudtam volna hozni. Szóval még gyorsulni kell.  A pulzus szerint belefért volna még több is. A hőség ráadásul már ekkor elég nagy volt, hívtam is utána Pétert, hogy majd szurkolok nekik a hideg sör mellől, egyébként meg vigyázzanak magukra.

Max. pulzus: 169
Átlag pulzus: 154
Átlagtempó: 5:07

Összesen: 5k, 25:47

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr254687127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása