A héten szabadságon voltunk a családdal Cesky Krumlovban. Nagyon gyönyörű hely, úgyhogy el kellett mennem egy kis városnéző futásra. Érdemes megnézni a térképet. Korán reggel indultam neki, ráadásul először a váron keresztül futottam felfelé, mert meg akartam nézni a kastély kertjét, ahol még nem voltunk. Rendesen megizzasztott a felfelé futás, és rögtön 165-nél volt a pulzusom. A kert viszont nagyon szép volt. Az eleje mint egy francia kastélyé, aztén meg ősás, kis tavas rész van hátul. Itt kezdett el esni az eső egy kicsit, de mit nekünk egy pár csepp. Innen lefutottam a városba a kis utcákon és a Vltava partján futottam kicsit, majd az óváros részben tekeregtem egy jó nagyot, ahol már többször jártunk sétálni. Aztán átmentem a vár viaduktja alatt, hogy legyen még egy kis kilométer a lábamba, és még egy kis kört tettem a sörgyár felé és megint a folyóparton visszafutottam ami megint gyönyörű szép volt. Összességében 9 kilométer jött össze, da nagyon klassz volt a meredek és az eső ellenére is, az átlagpulzusom meg teljesen jó lett.

Max. pulzus: 168
Átlag pulzus: 148
Átlagtempó: 6:00

Összesen: 9k, 54:01

Polar link (hamarosan)

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr44687157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása