Tegnap reggel érkeztünk meg Herceg Noviba, úgy hogy éjjel vezettem le az 1000 km-t, azt hittem kipihentem magam és neki indultam a szokásos kishatár futásnak. De amint elindultam a lejtőnek felfelé, éreztem, hogy nem lesz teljesen OK. Azért végig küzdöttem magam, bár a pulzusom is fenn volt. Elértem a kishatárt, de aztán visszafelé már nem volt kedvem a promenádon futni, úgyhogy inkább belegyalogoltam, és a másnapi futásra készültem lelkileg. Aztán csak összeszedtem magam és kocogtam még egy kilométert.

Max. pulzus: 180
Átlag pulzus: 167
Átlagtempó: 5:52

Összesen: 10k, 58:36

Polar link (hamarosan)

kiegészítés

Max. pulzus: 171
Átlag pulzus: 163
Átlagtempó: 6:24

Összesen: 1k, 6:24

Polar link (hamarosan)


A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr264687184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása