Elmentem a szokásos szombati futásra, mivel autómentes nap volt és le volt zárva az Andrássy, meg a József Attila utca, ezért azon futottam végig. Rengetegen voltak az utcán, nehéz volt az Andrássyn végigfutni, volt rengeteg stand előadással, meg minden. Aztán Lánchíd is tele volt mindenfélével és emberekel, úgyhogy most is a gyalogos részen futott. Jó tempóban futottam, jól esett az 5:10 körüli tempóra felgyorsulni. Belevágtam egy szigetkörbe is, ott meg 5:00-ig lementem, viszont a pulzusmérőm megint szórakozott. Aztán a szokásos Parlament, Nagymező útvonalon hazafutottam. Jó, mert van még bennem erő az elkövetkező Ekiden versenyre.

Max. pulzus: 192 ?
Átlag pulzus: 146 ?
Átlagtempó: 5:21

Összesen: 13.2k, 1:10:42

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr544848090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása