Mára megint 10x kellett volna hegyre futni 2 percig, aztán meg lefelé 3 percig, de mint múlt héten, most is csak a Ligetbe mentem. Igyekeztem a múltheti alapján kicsit egyenletesebben gyorsabbra venni a tempót a 2 percek alatt. Elég jól sikerült. csak az volt a gond, hogy elszámoltam magam: akartam egy gyorsat futni a tizedik 2 percre, de mivel inkább futottam, mint számoltam és az órára próbáltam bízni magam, kicsit meglepődtem, mikor elkezdtem nagyon gyors tempót diktálni, és az órám meg csak csipogott, hogy lassabban, lassabban: kiderült, hogy már a levezető etapban vagyok, megfutottam a 10 gyors-lassút. Pedig az első 300 méteren tuti 4 percen belüli volt a tempó.
Ezért nem is volt abszolút gyorsasági csúcs döntés a 2 percben, viszont az 50 perc gyors-lassú alatt 500 méterrel többet futottam, mint múlt héten!
A 2 perces átlagtempók: 4:26, 4:23, 4:31, 4:11, 4:23, 4:25, 4:20, 4:41, 4:07, 4:24. Szóval nem csak, hogy 4:50 alá, hanem majdnem mindet 4:30 alá vittem.   
Aztán a végén még hazáig rátettem majd egy kilométert a napi adagra. Így összesen:

Max. pulzus: 175
Átlag pulzus: 150
Átlagtempó: 6:01

Összesen 12.69km, 1:16:27
Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr26978340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása