Versenyszerű 10k

2009.03.20. 21:50

Tegnap este nem későn értem haza és nem is éreztem jól magam talán a front, talán a kollegák által behozott finom disznótorosból való torkoskodás miatt. Szóval nem mentem el futni. Mentségemre szolgáljon, hogy Holczer úrral megbeszéltük, hogy reggel futunk egyet. Aztán végül nem jött el, mert dolga keletkezett, de én elmentem, már azért is mert utána egy jó gyúrás várt.

Hát megállapítottam, hogy a terem nem nekem való, izzadtam, mint a ló és nem is bírtam úgy ahogy terveztem. Ugyanis az adag egy "steady 6m" lett volna, ami egy közepesen erős 10k, de én úgy gondoltam, hogy gyorsítottam már annyit, hogy 5 perces átlaggal is le tudom futni az 5:25-ös helyett. Elkezdtem egy 6 perces kilivel, aztán felnyomtam 5 percesre a tempót, de nem esett jól a fülledt melegben a teremben, felment egy kicsit a pulzusom, úgyhogy 5 kilométer után 167-es pulzusnál visszavettem, és 5:25-ösöket futottam, a végén kicsit megnyomva. Így aztán egy 5:14-es átlag jött ki, ami 10k-n új rekord számomra. 52:16 az új PB (azaz Personal Best). De ez azt is jelenti, hogy valószínűleg versenyen meglesz az 50 perc alatti.

Mivel teremben futottam és a Forerunner footpodja lemerült, ezért most nincsen Garmin link, csak száraz adatok.

Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 158
Átlagtempó: 5:14

Összesen 10km, 52:16

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr601015180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása