Iramjáték jó 10k-s idővel

2009.03.21. 16:13

Ma kicsit később mentem futni a szokásosnál, mert délelőtt matekversenyre vittem a nagyfiam. De még ebéd előtt le akartam gyűrni a futóadagot, úgyhogy délben mentem ki.

Ma a múlt hét szombatival megegyező 1 mérföld bemelegítés és levezetés közötti 6M fartlek futás volt kitűzve. Kicsit módosítottam a tréning programban a mérföldes adagokat, hogy ha lehet kerek km-ek jöjjenek ki. Így felkerekítettem 10k-re a 6M fartlek részt. Kicsit fújt a szél úgyhogy felvettem a dzsekit "ujjak nélkül", azaz mellényként. Jól is tettem, mert felfelé a szigeten nagyon fújt.

Ki akartam próbálni a Chamionchipet amit vettem, de a buta az első körben nem olvasta le a chipet, csak a második után, amikoris valami 56 percet írt ki köridőnek :-( Ebben benne volt a bemelegítés is. Szóval kérdés, hogy mitől is nem érzékelte az első kört. Lehet, hogy csak a gumis részen áthaladva érzékeli? Mert az elsőnél kisebb tumultus miatt a betonkockákon futottam át.

Szóval a fartlek rész első 5 km-e jól ment, de utána kicsit kifáradtam. De így is sikerült 5:16-os átlagot futni azon a 10k-n. Ami majdnem megegyezik a tegnapi 5:14-es átlaggal. Holnap megpróbálom a 16k-t is levinni erre az átlagra, és akkor már nincs messze az 5:10-es félmaraton... A levezetés is jól esett, csak utána hazafelé kicsit fáztam. Számokban:

Max. pulzus: 168
Átlag pulzus: 149
Átlagtempó: 5:28

Összesen 13.22km, 1:12:18
Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr111016422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása