Reggeli futás, majd edzések

2009.04.24. 22:16

Edzőtáborban napi 3 edzés van, egy reggeli átmozgató, egy órás, 8-9-ig, párosan ütés-védés váltás, majd 11.00-12.30-ig edzés, aztán 17.00-19.00-ig megint edzés.

Reggel úgy gondoltam, hogy elmegyek futni, aztán meglátjuk, hogy bírom az edzéseket. Mivel múltkor is futottam így már megszokott útvonal volt. A belső tótól át a hegyen, le a partra, aztán ki a mólóig, majd vissza a jó kis emelkedőn és újra le a tóig. A kacsák és rigók mellett láttam közben harkályt is. Minden szép nyugodt volt, nem vittem füllhalgatót, csak a természet hangját hallgattam, az emelkedőn egy másik futóval is találkoztam. A futás könnyedre sikerült, a 6.6km simán elrepült.

Max. pulzus: 160
Átlag pulzus: 143
Átlagtempó: 5:52

Összesen 6.61km, 38:45
Garmin Connect link

Futás után a reggeli edzés is jól esett, aztán a déli edzésen elkezdtük tanulni a második formagyakorlatot, a Ba Shi-t, majd este folytattuk. Azért jól elfáradtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr471090411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása