3 kör sziget

2009.05.10. 17:09

Tegnap úszás volt futás helyett, meg délután bútor cipelés és összerakás. Úgyhogy ma bármennyire nem akaródzott, belevágtam az Easy 10M-ba, azaz egy könnyű 16.1km-es futásba, ami kicsivel több, mint 3 Margitsziget kör. Úgy dötöttem, hogy tényleg könnyűre veszem és pulzus alapján futok. Igyekeztem 150 alatt tartani, nem elrohanni, ha valaki fürgébb megelőzőtt, így elég jól is sikerült, szinte egyáltalán nem voltam fáradt. Kétszer, 8-nál és 13,3-nál kicsit frissítettem az ivókúról, de csak minimálisat. Ezért viszont utána rettenetesen szomjas voltam, és le is lazítottam viszonylag rendesen, gondoltam megjutalmazom magam egy jó kis sörrel, ami sokak állítása szerint a legjobb izomlazító edzés után. Nagy élvezettel elkortyolgattam, mert azért nem akartam leforrázni a torkom. Egyébként Ford Prefekt is azt itatja Arthur Denttel (Galaxis útikalauz stopposoknak, aki nem ismerné annak ajánlom - "jó angol" humor), most nekem nem kellett mogyoró a teleportáláshoz, mivel villamossal mentem haza.

Max. pulzus: 155
Átlag pulzus: 147
Átlagtempó: 5:54

Összesen 16.13km, 1:35:07
Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr241113309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása