Reptéri futás

2009.05.24. 20:36

A hétvégén két kaposvári programom is volt. Most volt a 20 éves érettségi találkozóm és ezen a hétvégén volt az édesapám emlékére rendezett ejtőernyős célbaugró verseny. Szombaton 10-kor koszorúzással kezdtük a temetőben, szeptemberben lesz, hogy édespám 27 éve kiesett egy gyári hibás ejtőernyőből, mert mindkét combhevederje kicsatolt. Ebéd után kimentünk a reptérre, de kiderült, hogy a kis Cessnának amiből ugrottak, kigyulladt a motorja, úgyhogy éppen szerelték. Amikorra megjavították, már mennem kellett az érettségi találkozóra, ami jó hangulatban sikerült. Még egy szivart is elszívtam és csak hajnal háromnegyed egykor feküdtem le.

Reggel korán keltem, és fájó láb ide vagy ode, azért elindultam az ilyenkor szokásos reptérkerülő futásomra. Felhúztam egy térdvédő gumipólyát, de legnagyobb megkönnyebülésemre a lábam nem is fát. Úgy látszik, hogy csak csavarodáskor meg gugoláskor fáj. Egy nap alatt a nagyát elmúlasztotta a Flector tapasz.

Ma 16km-t kellett volna futni, közép tempóban, de úgy voltam vele, hogy a térdemmel mégsem kockáztatok, úgyhogy beáltam egy 5:50-es tempóra, viszont kibújtam a kaposújlaki repülőtér egyébként is szaggatott kerítésén, átfutottam Jután, aztán amikor belefutottam a földúton egy keresztbe húzott kötélbe visszafordultam. Visszafelé elkezdtem kerülni a repteret, de olyan magas volt a hátsó részen a fű, hogy nem teljes kört írtam le. Viszont a végén nyomtam egy 300 méteres 4 percalatti tempójú sprintet a leszállópályán, mert a kisgép éppen a levegőben volt. Összességében jólesett a futás, és szerencsére az eső is csak akkor eredt el, amikor felmentem zuhanyozni.

Max. pulzus: 168
Átlag pulzus: 144
Átlagtempó: 5:48

Összesen 10.05km, 58:14
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr961141254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása