Sajnos a héten a keddi futás után szerda reggelre berobbant a torkom, ugyan kungfu edzésekre elmentem, és szépen egy-egy nap alatt lezajlott a torokfájás-orrfolyás-felszakadás fázis, de mégsem mertem szombaton elmenni futni, hátha lejjebb megy a lerakódás a tudőmben. Vasárnap reggel elég jól ébredtem és este Réka mindenképpen ki akart menni futni a szigetre, úgyhogy belementem én is.
Jó idő volt nagyon jól esett a futás, még energiát is éreztem magamban, úgyhogy egyre gyorsultam. 5:20-al kezdtem, gyorsan utol is értem Rékát, aki mindig egy kicsivel előbb indul, mert én hosszabb ideig melegítek.  Aztán két 5:16-os után már mind 5:05 alatt volt, sőt 4,5 km 5:00 alattira sikerült. Úgyhogy ez majdnem megfelelt a mára előírt edzéstervnek, ami egyébként egy 10km-es verseny lett volna. Végig jól ment, a pulzust sem éreztem nagyon, és levegőért sem kapkodtam. Útközben találkoztam az ultra távokat futó Katival, aki szembe futott és valószínűleg több kört tett meg mint én ;-) A vége pedig azért sikerült jól, mert egy hosszúlábú szőke hölgy megelőzőtt és 5-10 másodperccel gyorsabb tempót diktált, úgyhogy felvettem a ritmusát és behúzott a kör végéig az utolsó kilométeren.

Max. pulzus: 170
Átlag pulzus: 159
Átlagtempó: 5:04

Összesen 10.51km, 53:23
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr811185669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása