Még egy reggeli futás

2009.06.18. 08:34

Tegnap reggel nagyon jól esett a futás, és tegnap a kezembe került a pulzus táblázat  amit az edzéstervhez letöltöttem a www.runnersworld.co.uk oldalról, megnéztem, hogy milyen tartományok vannak a steady-re, meg az easy-re, aztán úgy döntöttem, ma elmegyek egy könnyűt futni, ami a keddi adag lett volna egyébként. A könnyű az elvileg 6:09-6:22 közötti tempó és 125-141 pulzus. Ilyet nem nagyon szeretek futni, mert olyan lassúnak tűnik, viszont, ma úgy gondoltam, hogy nézzük meg mennyire tudom ilyen tempónál lenn tartani a pulzust. Mivel a ligetbe futottam ki, ezért két villogó zöldet el kellett érnem, ezért a max pulzus ugyan relatíve nagyot mutat, de az átlag nagyon jól visszaadja, hogy ez tényleg túl könnyű volt. Ugyanannyi idő alatt, egy kilométerrel kevesebbet futottam, mint tegnap.

Max. pulzus: 158
Átlag pulzus: 140
Átlagtempó: 6:04

Összesen 7.02km, 42:34
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr561192557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása