Reggeli gyors futás

2009.06.26. 21:16

Tegnap Szegeden voltam, mikor megjöttem, még meg kellett várnom Rékát, mielőtt elindultam volna futni, de olyan viharfelhők gyülekeztek, hogy inkább lemondtam róla. Jött is a nagy eső, 5 másodpercenként villámlott.
Reggel nem akaródzott felkelni, de aztán erőt vettem magamon, és a pénteki adagot futottam meg, ami Steady 3 mérföld volt. A szerdai adag így kimaradt, majd szombaton megpróbálom a 10 km-t megfutni. A futás egyébként nem esett annyira jól, szenvedtem, de utólag kiderült, hogy azért pulzusilag nem szálltam el, inkább csak a közérzet nem volt jó. Délután meg még egy kungfu edzés is volt, úgyhogy az izzadás duplán megvolt mára. 

Max. pulzus: 161
Átlag pulzus: 151
Átlagtempó: 5:18

Összesen 5.00km, 26:30
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr391210900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása