Kis reggeli futás

2009.07.14. 22:49

Ma már elmentem egy kicsit futni, Réka is jött, ő 4 km-t futott, úgyhogy én 6-ot tűztem ki, hogy egyszerre érjek vissza vele. Hűvösnek tűnt az idő, de megizzadtam rendesen, mert emelkedő is volt és sietni is kellett, hogy tényleg visszaérjek. Elfelejtettem benedvesíteni a pulzus mérő mellpántot, úgyhogy az elején többet mért, de aztán helyrejött. Jól ment a futás, a végén olyan kétszáz méterrel előztem meg Rékát visszafelé.

Max. pulzus: 165
Átlag pulzus: 154
Átlagtempó: 5:10

Összesen 6km, 31:00
Garmin Center link

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: futás göd 6k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr721246717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása