Montenegro bemelegítés

2009.07.26. 21:04

Elmentünk nyaralni Montenegroba, Herceg Noviba. Tavaly ilyenkor itt még csak futkostam, igyekeztem növelni a távot, de még kapaszkodnom kellett (Herceg Novi futások ebből a listából), a legnagyobb táv fel a futás a kishatárra volt, az összes többi ennél kevesebb volt, ez volt a csúcs, 6:36-os átlaggal. Most már pár félmaratonon és a rendszeres futásokon túl, ezt futottam bemelegítésnek, minden gondolkodás nélkül. Azzal az elszánt elhatározással jöttem nyaralni, hogy minden nap futok és a 10 km-es átlagot hozom. 2 kilométer a sétányon volt, utána vettem egy vizet, mert hiába keltem fel hatkor, hogy fél héttől fussak, visszafelé már meleg volt. A táj a megszokott, a kotori öböl nagyon szép volt. Az átlagtempó egy fél perccel jobb volt mint tavaly a küzdésnél ;-) Azért fejlődtem...

Max. pulzus: 165
Átlag pulzus: 149
Átlagtempó: 5:57
Szint: 152m

Összesen 11.7km, 1:09:31
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr421282034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása