Mivel kellett valami kihívás ezért kitaláltam, hogy felmegyek az öböl túloldalán lévő templomhoz, íme itt van egy kép és egy panoráma. Kissé nagy dologra vállalkoztam, 401 méter volt a legmagasabb pont. Elindultam, vettem 2 kilométernél egy banánt, meg vizet, hogy a tetején frissítsek majd. 2.4kmnél indul az emelkedő, 3.3 kmnél indult felfelé a szerpentin, és a következő 1,5 km-en már 165 felett volt folyamatosan a pulzus. Néha megálltam fényképezni. Az emelkedő olyan 6,5%-os volt. A végén pedig omlott köves út volt, ami meredek volt és bele kellett gyalogolnom. A teteje előtt egy köves lépcső vezetett fel, ami 200 méteren 50 métert emelkedett, de ezáltal fenn is voltam a tetején. Szóval felfelé a 6:00-ás tempóról felment az utolsó 10:32-re.
Fényképeztem egy kicsit, megettem a banánt, ittam egyet, aztán elindultam lefelé, de nem a kőlépcsőn, hanem a szerpentin végén, amit felfelé levágtam. Még egy kicsit felfelé ment még az út aztán elindultam le, óvatosan, mert labilisek voltak a kövek, viszont így 150-es átlagpulzussal. Lefelé begyorsultam, 5:50 körüli időket futottam, a 17. km-t meg pedig megnyomtam egy 5:13-asra, az utolsó 150 méter pedig 4:21-esra! Szóval volt még bennem erő, de az is hozzájárult, hogy a parti kisvonatot le kellett előznöm ;-)

Max. pulzus: 178
Átlag pulzus: 153
Átlagtempó: 6:45
Szint: 411m

Összesen 17.09km, 1:55:24 (bruttó 2:09:00)
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr521282072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása