Pénteken kellett volna futni egy 50 percet, de a kungfu edzés a szokásos másfél óra helyett, két és fél óra volt, a végén csöpögött a pólómból a víz, mert sok volt erősítő gyakorlat is. Annyira, hogy a végén megkaptuk, hogy ezért két edzést számolhatunk ;-)
Szóval szombaton vendégek voltak ezért úgy döntöttem, hogy a pénteki extra edzést betudom a futásnak.

Vasárnap aztán nekivágtam a hétvégi nagy futásnak. A 28 km-es terv az már másféllel több volt, mint az eddigi legnagyobb. Lassan indultam neki Gödről, mert a forduló előtt Vác után volt benne egy hegy. Az elején ráadásul csiripelt az órám, hogy törölni kellene futásokat, mert tele lesz mindjárt a körmemória, meg az italos övet is meg kellett igazítanom, úgyhogy egy kicsit kizökkentem. 6 perc körül futottam a kilométereket, kicsit begyorsultam utána.  Úgy terveztem, hogy 5km-ként iszom, aztán 10km-ként eszem. Ezt egész jól sikerült betartani, bár a végére elfogyott a fél liter víz, és semmi tartalék nem volt, úgyhogy legközelebb figyelni kell, vagy még egy vizet vinni.
A dombos hegyes rész kivett belőlem egy kicsit, maradtam a 6 perc feletti kilométereknél, egy kicsit tartalékoltam a végére, hogy bírom-e, de még tudtam egy kicsit gyorsulni.
A végeredmény egy elég lassú, de alacsony pulzusú futás lett, 147 átlagban, ami ugyan nagy időkkel nem kecsegtet a maratonon, de talán így végig fogom tudni futni. Meg azért van még 8 hét, nagy futásokkal, azokon majd próbálok gyorsulni.

Max. pulzus: 159
Átlag pulzus: 147
Átlagtempó: 6:12
Szint: 58m

Összesen 28.00, 2:53:42
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr841299767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása