Hétvégi hosszú -2km

2009.09.13. 13:03

A hétvégi 32k-s futásra rápihentem, azaz a heti két szokásos kungfu edzés mellett nem futottam. Nagy reményekkel vágtam neki a 32 km-nek, Neki indultam Dunakeszi felé, hogy majd fordulok a Horányi révnél, igyekeztem 6 perc körül tartani a tempót. Aztán úgy döntöttem megint futok egy terepes részt, ki Dunakeszin a földúton, aztán át a 2/A felett, megkerülve a szemétlerakót. Belassultam, mert jó egy centis porhomok volt az úton és a betonos cipőmben mentem, szóval küzdöttem. 16 km után jött el az enyhén lejtős szakasz, egy kicsit belehúztam és 5 km-en át tudtam olyan 5:38 körüli tempót futni. Ekkor tájt mentem vissza a 2/A felüljárón Göd-újtelepre, ahonnan elkezdtem visszafutni Göd déli részére, hogy meglegyen a távolsági cél. Megint megettem az energiaszeletet, elfutottam az ivókútig, hogy feltöltsem a kulacsot, meg igyek, na ez betett, majdnem 2 percet dobtam el, mert nem akaródzott újra indulni. Hazaszenvedtem magam az utolsó kilométereken és csak azért futottam hazáig, hogy legalább a 32k meglegyen. Egyébként 25 után nagyon nem éreztem jól magam, 160 felett volt az átlagpulzusom. Nem igazán gondoltam utána, hogy még 12-t tudnék futni.

Max. pulzus: 168
Átlag pulzus: 155
Átlagtempó: 6:12

Összesen 30.01k, 3:06:14
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr261394302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása