Hosszú futás Pesten

2009.09.19. 19:30

Ma elmentem azért futni, mert nem is futottam a héten, annyit gondolkodtam, a szerdai terheléses EKG után, hogy kell-e nekem a maraton. De Edit, a kolleganőm, éppen pénteken mondta, hogy bele akar vágni, úgyhogy én is újragondoltam. Azaz nekivágtam egy jó hosszú futásnak, aminél elhatároztam, hogy lassan, de főleg kis pulzussal futok, és amikor elfáradok nagyon, akkor abbahagyom. 
15 percig nem akarta észrevenni az órám a műholdakat, úgyhogy a Nagymezőben tébláboltam. Amikor befogta őket, akkor kifutottam a Nagymezőn, illetve a Bátorin a Parlamentig és a Lánchídon mentem át, majd Budán felfutottam a Margithídig. Gyorsan kezdtem, ezért aztán visszafogtam magam, a híd betett, de aztán eljutottam a szokásos helyrem: a margitszigeti kör starthoz. Nekviágtam, hogy majd meglátjuk hány kör jön ki. Azért egy 20k-t mindenképpen akartam futni, még ha a napi adag 35k elérhetetlennek tűnt. Minden kör elején ittam egy kicsit, a másodiknál kajáltam is. Itt találkoztam Szilvivel a kungfutól, akit utolértem, majd evés-ivásnál visszaelőzött, és aztán a pesti oldalon végzett. Akkor úgy gondoltam, hogy még két körnek azért bennem kell lennie. Persze elkezdtem elfogyni, 6:25-ös kilométerek jöttek, a pulzusom is elkezedett felmenni és 18-nál azon gondolkodtam, hogy a kör végén mégis csak befejezem. 22-ben megálltam inni, az nagyon jól esett, fél perc is bánta, aztán azért csak nekiindultam a pulzusra figyelve. De nagyon le kellett lassítanom 6:40 körüli tampóra, ami katasztrófa, és így is 155 volt az átlagpulzus az utolsó körön.
Visszanézve 13k-ig 152 átlagpulzust bőven jól tartottam, de utána kezdett felmászni. Összességében viszont kijött a 152, ami talán elfogadható. Nem is voltam annyira kimerülve, csak egy kicsit elfáradva. Megis ittam egy korsó csapolt sört, hogy pótoljam az ásványi anyagokat.
Nem tudom, hogy a maradék 13.2k hogyan esett volna, de talán leküzdhető.
A múltheti futásnál azért sokkal jobb volt.
 

Max. pulzus: 162
Átlag pulzus: 152
Átlagtempó: 6:06

Összesen 26.84k, 2:43:31
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr341394362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása