Városnéző hídfutás

2009.10.18. 17:19

A tegnapi napot kihagytam, de ma elmentem reggel futni. 10k felett akartam futni, úgyhogy azt gondoltam ki, futkosok egy kicsit és nézelődök a városban, átfutok egy-két hídon. Különben is meg akartam nézni, hogy most, hogy nem áll meg a villamos a Margithídon, azért átmenni át lehet-e gyalog a szigetre, mert valaki azt mondt, a hogy csak az Árpád-híd felől lehet.

Elindultam az Andrássyn, egy kicsit gyorsan, mint kiderült, és ezzel talán el is szúrtam a pulzust, mert nagyon hamar felment 142-re, már rögtön az első kilométeren, míg csütörtökön csak a harmadikban. Továbbra is az a cél, hogy a 132-142 tartományban fussak. Egyrészt mert van rajtam pár felesleges kiló, meg az új Maffetone-os edzésmódszer miatt. Szóval az első kili 5:30 lett, ami a múltkori 7:00-áshoz képest baromi gyors. Innen aztán lassan, de biztosan visszavettem a tempót, 6:13, 6:50 és maradt 7:00 körül, mert jöttek a hidak is, de ne szaladjunk előre. A piros lámpa miatt elkanyarodtam a Bajcsyra és a Bazilikánál mentem át (nem a zebrán ;) ha megnézed a garmin linken a térképet nagyítva, akkor látszik), és úgy futottam ki a Lánchídhoz. Kis gyönyörködés a várban, meg a Gellérthegyben, aztán a budai felső rakparton kellemes ellenszélben elfutottam a Margithídig. Ugye ott van egy kis erős kaptató, de utána a hídról egy kis Parlament látvány jól esett. Pont 5 kilinél értem az atlétikai centrumnál a szigetkör starthoz, de sok értelme nem volt, mert aztán mikor elfutottam az Árpád-hídhoz, akkor felfutottam és átjöttem Pestre. Apropó, volt egy lány aki megdöbbenésemre úgy futott, mintha magasarkú cipő lett volna rajta, szóval le nem tette futás közben a sarkát, hanem rögtön lábfejre érkezett és volt vagy 2 centi levegő a sarkánál. Vagy magassarkú futásra edz, vagy nagyon el fogja rontani a lábát egy boltív süllyedéssel. Visszatérve a hidakhoz, az Árpá-hídon átfutva azt néztem, hogy el lehetne futni a Dunaparton is, a sporttelep mellett, úgyhogy úgy döntöttem kipróbálom. A lehajtó végén visszafordultam mellette és megnéztem a Duna partot. Kicsit keskeny volt ugyan, de mégsem kellett benzingőzt szívnom. Aztán jött a pesti felső rakpart.
A Szent István parknál jött a Dunában az autóbusz. Nem tudom láttátok-e már, vagy hallottatok-e róla, de van egy olyan túristabusz, ami belemegy a Dunába és onnan lehet várost nézni ;) Elég mókás látvány. A Roosevelt térről indul, ha minden igaz. Mikor elfutottam a Parlamentnél, akkor már négy keréken ment a rakparton.
A parlamenttől a szokásos Nagymezős befutót futottam, mert itt szintén kevés az autó. Összességében kijött egy 14k-s futás, ami pont jólesett. Igaz közben sikerült az Árpád hídra felfele egy 152-es pulzust is elérni, de átlagban kijött a 142, ami ugyan nem tökéletes, de azt elértem, hogy azon kívül, hogy a beton ütötte a lábam, meg a hátamat kicsit érzem, egyéltalán nem fradtam el. Lehet, hogy ha így edz az ember, akkor tényleg a világból is ki tud futni. Persze a megfelelő utánpótlással.

Max. pulzus: 152
Átlag pulzus: 142
Átlagtempó: 6:40

Összesen 14.34k, 1:35:42
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr141458342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása