Kis laza futás

2009.10.23. 20:40

Ma elmentem egy laza futásra a Városligetbe. Félig le volt zárva az ünnepségek miatt. Meg volt valami futó verseny is, talán a Nato futás. Elég sok rendőr is volt, reméljük este nyugi lesz.
Lefutottam lassú pulzussal két kört, aztán hazakocogtam. Tök jó idő volt, még sapka sem volt, egy hosszú újjú aláöltözet, meg egy hosszú ujjú technikaiban sem fáztam, sőt izzadtam rendesen.

Max. pulzus: 149
Átlag pulzus: 142
Átlagtempó: 6:33

Összesen 11.22k, 1:13:33
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr491470527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása