Futás síelés után

2009.10.26. 20:31

A héten síelni mentünk jó magasra, a szálló maga 1730 méteren volt, a síelés meg 3000 méter felett. Hoztam futócuccot is, és Péter merészen azt mondta, hogy induljunk el lefelé, fussunk 3k-t, aztán vissza. Na lefelé nem volt nehéz, 5:20 körüliek voltak, de a 15%-os lejtő az már jelzett valamit, hogy visszafelé nem lesz egyszerű.
Megfordultunk, aztán majdnem meghaltunk. Végre egyszer én futottam Péter előtt, de aztán én is belesétáltam egyszer kétszer, egyrészt, hogy ne szakadjon le, másrészt nekem is kellett levegő ;) Pulzus is felment 170 körülire felfelé...

Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 153
Átlagtempó: 6:36
Szint: +203.9m/-204.7m (1721m - 1504m)

Összesen 5.96k, 0:39:22
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr741490715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása