Péter már nem vágott bele még egy kinti futásba, hanem benn teremben futott. De én azért kimentem. Egy hibát azért elkövettem, nem vittem kesztyűt, de nem akartam visszafordulni. Hegyet sem akartam sokat futni, úgyhogy a szálló körül futottam. Megnéztem a vízesést, meg a kőlaviát, ami miatt alagutat építettek az út fölé. Aztán megkerültem a szállót a felvonóig és visszakocogtam. Lehetett volna még többet futni, de nem volt túl sok kedvem, úgyhogy csak 3k sikeredett.

Max. pulzus: 163
Átlag pulzus: 150
Átlagtempó: 6:56
Szint: +88.1m/-88.2m

Összesen 3.08k, 0:21:21
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr961490745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása