Normafa - hegyi futás

2010.03.28. 20:33

Kimentünk családilag a Normafára, a többiek sétáltak, én meg futottam. Voltak kemény emelkedők, főleg fel az Erzsébet kilátóig. A hegy másik oldalán lefutotottam, visszafelé pedig 3 montainbike-os srácot is leelőztem futva ;)
A végén még kavartam jobbra balra, hogy meglegyen a 10k. De nagyon elégedett voltam, mert a tempó az emelkedőkhöz képest nagyon jól sikerült.

Max. pulzus: 176
Átlag pulzus: 162
Átlagtempó: 6:11

Összesen 10.11k, 1:02:34
Garmin Center Link (majd később)

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr571932491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása