Zalai dombos futás

2010.04.03. 20:40

Másnapi túraként elmentem egy kis dombos futásra, láttam őzikét 3 méterről, sőt egy nagy sast is felszállni.
Tempóra nem sikerült jól, mert egyrészt dombos volt nagyon, másrészt vagy tócsa volt, vagy sár, vagy traktornyom, tehát sokat kellett figyelni. Sőt a végén le akartam vágni, hogy meg tudjam kerülni a tavat, de beletévedtem az erdőbe, és aztán egy vízmosáson verekedtem át magam.

Max. pulzus: 168
Átlag pulzus: 148
Átlagtempó: 7:02

Összesen 11.02k, 1:17:32
Garmin Center Link (majd később)

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: futás terep 11k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr111932507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása