Túra Levivel

2010.04.25. 17:46

Hát ma nem jött össze a Normafa futás, mert Marci köhögött, így otthon maradt a család egyik fele és csak Levivel vágtunk neki a szokásos helyről egy új túra útvonalnak.
Először elindultunk a zöld túrajelzésen, ami eléggé lefelé vitt, és máris aggódtunk, hogy majd fel kell mászni. Elhaladtunk egy-két szép ház mellett, aztán a Libegő alatt átmenve folytattuk az utunkat a Budakeszi út felé. Egy idő után áttértünk a zöld x jelzésre, ami a Jánoshegy körül megy, így a bringa úton átkelve, majdnem kijutva a Budakeszi útra értük el 4k-nál a piros jelzést, ami már visszafelé vitt a Jánoshegyi kilátó felé. A gerincen felfelé haladva segített a túrabot, amit Levinek farigcsáltunk az erdőben. A csúcs felé levágtuk a szerpentineket, meg-megpihenve küzdöttünk felfelé, mert itt már meleg is volt, nem volt olyan sűrű az erdő. A kilátóhoz érve megpihentünk, megettük a kis Jó reggelt sütit, amit hoztunk, aztán lefelé indultunk a szokásos útvonalon, amin a kilátóhoz szoktunk jönni. A botot megmentettük a következő alkalomra, bár lehet, hogy veszünk nordicwalking botot.

Táv: 7.51k
Átlagtempó: 14:02
Szint: +249m/-252m

Összesen 7.51k, 2:08:22
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.