Szombati lazítóbb futás

2010.05.01. 21:51

Ma nem voltam toppon erőnlétileg, de el akartam menni futni, úgyhogy egy kis majálisozás után, délután kimentem futni egyet Gödön. Mivel kicsit borús volt az ég, ezért az egyik irányba 2,5k-t a másikba 1,5k-t futottam, aztán rátettem egy kicsit, így meg lett a 8,5k.
Alapvetően jól éreztem magam, így legalább 2 kis emelkedő is volt benne, ami a két hét múlva esedékes maratonváltón sem fog rosszul jönni. Lazán futottam, de beletettem a közepébe két gyorsat, mert jó lenne 5 percen belüli kiliket futni a váltón.

Max. pulzus: 165
Átlag pulzus: 153
Átlagtempó: 5:33

Összesen 8.51k, 47:14

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: futás göd 8.5k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr751967406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása