Ünnepi futás a várban

2011.03.15. 16:40

Hála a hosszú hétvégének ma is elmentem futni. Ünnep révén csak felraktam egy kokárdát. Úgyis azt terveztem, hogy a városban futok, hátha látok valami érdekeset. Elindultam az Andrássyn befelé, le volt zárva az Erzsébet tér valami koncert miatt. Aztán elfutottam a Bazilikához, majd a Zrinyi utcán ki a Roosevelt térre. Gondoltam átfutok Budára aztán vissza a Margithídon, de aztán amikor átverekedtem magam a tömegen, ami a hídon volt, úgy döntöttem, hogy emeljük a tétet és felfutottam a várba. Na itt jöttem rá, hogy jöhettem volna rövid ujjúban is, mert olyan meleg volt. A Hilton gazdasági bejárata felé megkerültem a hotelt, aztán visszafutottam a Szentháromság térre és a kirakodó vásáron átfurakodva megnéztem a budai hegyeket. Pont akkor értem a kapuhoz, amikor jöttek a huszárok, úgyhogy még azokat is láttam. A Nemzeti Galériánál akartam lefutni, de a fél hegyoldal zárva volt omlásveszély miatt, úgyhogy többször is vissza kellett fordulnom, így aztán nem tudtam kikerülni a felfelé törő tömeget. Viszont így már nem kívántam a Margithíd kört, úgyhogy visszaverekedtem magam a Lánchídon és visszafutottam. Érdekes, hogy a GPS a nem ugyanazt mutatja oda az Andrássyn, mint vissza, azért a nagy házak megzavarják. Összességében jól éreztem magamat és a sok gyalogossal küzdés felért egy kisebb (lassúbb) fartlekkel ;) Ez, na meg a hegymenet a pulzuson és az iramon is látszik.

Max. pulzus: 174
Átlag pulzus: 163
Átlagtempó: 6:13

Összesen 7.6k, 47:25
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr342741896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása