Hétvégi városnéző futás

2011.03.20. 19:00

Ugyan szép napos idő volt, de mire rászántam magam a futásra, már elég hideg lett, de egy minimum 10k-s futást meg akartam ejteni. Nekiindultam az Andrássy útnak megint, hogy a zöld lámpákra hagyatkozva alakuljon az utam. Így aztán egy Opera, Lázár utca, Bazilika, majd Lánchíd lett belőle. Ahhoz, hogy a 10k meglegyen, még bedobtam egy Margitsziget kört. Itt viszont döbbenten vettem észre, hogy a myChampionChip mérőhely eltűnt, helyette csak egy Nike reklám van órával. Tudja valaki mi történt? Végül a szigetkör után a Jókai utcán a teázók mellett futottam végig, hogy ne kelljen szívnom a körút levegőjét, majd kis kitérővel a Nagymezőn futottam haza. Tök jól esett a futás, nem volt sehol megtorpanás, úgyhogy talán a közelgő félmaratonon sem lesz annak ellenére, hogy alig edzek. A pulzus is jobb volt, pedig a tempo gyorsabb volt mint múlt héten.

Max. pulzus: 168
Átlag pulzus: 156
Átlagtempó: 5:54

Összesen 12.69k, 1:15:01
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr882775634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása