Vivicitta félmaraton

2011.04.10. 22:25

Kimentem egy félmaratont futni, mert hátha összejön a Hortobágy is, és akkor lehet megint egy félmaratonmánia érmem, na meg Edit is futott és úgy gondoltam, hogy lekocogom vele a távot 6 perces tempóban olyan edzés gyanánt. Az előző napi vendégség kajája még terhelt, az órámat első körben otthon hagytam, aztán meg kiderült, hogy nem jól raktam fel a töltőre, és csak 19%-on volt. Úgyhogy a GPS követés ugrott, de reméltem pulzus méréssel kitart.

Végül is hamar megtaláltam Editet, aztán vagy hét percet vártunk, mire átjutottunk a rajtvonalon a tömegben, de utána egész jól kezdtünk, 6 percen belüli időkkel. Az első frissítőt ki is hagytuk, aztán a rakparton jól szembe fújt a szél, már féltem is a visszafelé jövő résztől a Közgáz előtti fordító után. Egésze a Parlamentig nem volt gond, viszont utána olyan kegyetlen szél jött, hogy csak ráfeküdtem és emeltem a lábaimat és így lehetett menni előre. Edit teljesen lemerült, én meg nem engedtem, hogy leálljon sétálni, hanem diktáltam tovább a tempót. Egészen a Nyugati felüljáróig jó voltam, de ott a csípőm elkezdett fájni és beállt a vádlim egy jó nagy csomóba. A Hősök terén aztán teljesen beton lett, pedig még volt 3 kilométer hátra, amit a ligetben kellett leróni. Na ez nem kellett volna, mondtam Editnek, hogy menjen, ha bírja, nekem ez most elég volt és belassítottam, hogy valahogy végig bírjam. 178-as lett a pulzusom, lassítottam, rögtön vissza is estem 6:37-re és mint kiderült Edit 3 percet vert rám az utolsó 3 kilométeren. Az órám is képes volt 19-nél lemerülni, úgyhogy még a pulzus adat sincs meg a végéig. 2:06:39 lett a BSI szerint a futásom, ami az eredeti hat perces célkitűzéssel megegyezik, és azt nézve, hogy idén 6x futottam, összesen 51 km-t, akkor végül is nem rossz teljesítmény. Kötelező gyakorlat megvolt.

Max. pulzus: 178
Átlag pulzus: 164
Átlagtempó: 5:59

Összesen 21.1k, 2:06:39 

Garmin Connect Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr32852979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása