KH Maratonváltó

2011.05.15. 19:10

Eljött a napja, hogy megfussuk a maratonváltót kungfu ruhában. Kimentem korán a rajtszámért, hogy én nyissam meg utána a "gyülekező helyet", mint szervező. Lassan szállingóztak az emberek, fél 11-re már meg volt mindenki. Régi cégem rajtszámait is felvettem, és egy helyen táboroztunk le. Ők nagyon gyúrták egymást, hogy ki lesz a gyorsabb, mi csak jóízűen le akartuk futni  fejenkénti 7 km-t. Szerencsére az idő kegyes volt. Ugyan fújt a szél egyre erősebben, meg csúnya felhők is voltak, de nem esett.

Laci indult elsőnek. Odamentünk, hogy bíztassuk a rajtnál, aztán meg a szokásos módon a Parlament déli csücskénél lefelé menet, utána meg az emelkedőn felfelé bíztattuk. Jól mozgott a lejtőnek felfelé is, aztán a célegyenesig bekísértem az Akadémia utca végétől, kb. 41 percnél váltott. Utána Barna következett, aki kisebb lábsérülés után csak április végén kezdett újra futni, így szép volt tőle a 40 percen belüli idő. Őt is zaklattam egy kis célig tartó hajrázással. Krisztián következett, aki várhatóan elfutotta egy kicsit az elejét és félúton beállt a vádlija, így a végén rendesen küzdött, de olyan 37 perc körüli idővel ért be a váltáshoz. Mikin látszott, hogy inkább bicajhoz szokott, de tisztességesen lefutotta. Mivel utána én következtem, csak megvártam, hogy lefelé elfut a Parlamentnél, utána mentem melegíteni. Kicsit később jött mint vártam, kb. 42 percet futott. 

Utána jöttem én, kicsit izgultam, hogy mi fog beleférni. Ahogy sejtettem, pont akkor indult előttem 10 méterrel Andris a régi céges váltóból, amikor én, csak az volt a különbség, hogy ő már a hatodik ember volt. Elindultam utána, de az első saroknál vissza kellett fognom maga, mert Andris nyomdokain 4:30-as idő lett volna, azt pedig nem bírom most hosszú távon. Így 4:50-re sikeredett az első kilométer, csúnya ellenszélben folytatódott a Dráva utcáig, aztán visszafordulva, megint akkora hátszél volt, mint amivel futottam, így aztán egy kicsit kimelegedtem. A harmadik kilométer után már látszott, hogy a tervezett 5:15-ös átlagon belül fogok futni, sőt jöttek a majdnem 5 perces kilométerek. A Lánchíd fordító megint kivett kicsit belőlem, de az emelkedőn viszonylag jó voltam, a fiúk bíztattak. Aztán az Akadémiától Barna próbált húzni, hogy nyomás és meglesz a 37 perc, amit kissé nem értettem, mert annál jobb voltam és így is lett, nagy nehezen átadtam a staféta botot Józsinak, és 35:22-nél állítottam meg a stoppert. Józsi persze belehúzott, mint vártuk és 32 percen belül megfutotta a 7k-t.

Így összesen olyan 3:45 körüli időt futottunk, a hivatalos eredmények, amik alapvetően bruttó idők, még nincsenek fenn a weboldalon. De ez elsőre szerintem mindenkitől jó teljesítmény. Még elégedett lettem volna egy 35-ön belüli idővel, de a ruha is lassított, meg hát nem is futottam idén annyit. Józsival már azt beszéltük, hogy ezt jövőre be lehetne vinni 3:30 alá, ha egy kicsit mindenki rágyúrna. 

Józsinak külön dícséret, mert úgy jött el, hogy egyébként tegnap 30k-t futott és első lett...

A száraz adatok:

Max. pulzus: 177
Átlag pulzus: 167
Átlagtempó: 5:03

Összesen 6.99k, 35:22
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr592906106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása