Első idei laza hosszú futás

2011.05.29. 21:43

Elég sokára értem el ebben az évben, hogy ne csak 10k körüli hosszú futást ejtsek meg a hétvégén. A héten már kétszer futottam kicsit a két kungfu edzés mellett. Szombaton gondolkoztam, hogy kimenjek-e a szigetre, de aztán úgy döntöttem pihenek és vasárnap futok egy nagyobbat. elég későn értünk ki Gödre, és be is kajáltam reggel, úgyhogy ebéd helyett fél egykor vágtam neki Vác felé a futásnak. Elég változó idő volt, úgyhogy vittem sapkát, meg egy fél literes kézi kulacsot is, hogy tudjak frissíteni, mert a váci játszóteret tűztem ki fordulónak, ami összesen 15k-t jelent oda-vissza. Megnéztem az új sport teraszt Felső-Göd végén, ahol strandröplabdát, meg strand focit lehet nyomni és mellette pedig le lehet ülni hekket meg sült kolbászt enni, na és sört inni, de ez most nem hozott lázba, hiszen én futni akartam. Futóval nem is találkoztam, viszont rengeteg biciklissel. 
Lassan futottam, hogy jól bírjam végig. A pulzusomra próbáltam figyelni, az első 4k-n 150 alatt maradt és csak az utolsó négyen kúszott fel 160 felé, amivel nagyon elégedett vagyok, mert szinte végig 6 percen belül futottam a kilométereket. Persze lehetne gyorsabb is, de nem kell mindig kihajtania magát az embernek.
Háromszor frissítettem, egyszer jól félrenyeltem, az kizökkentett. Na meg persze azért régen futottam ilyen edzést, úgyhogy 12 után itt is jött egy kis hullám, amikor kezdtem fáradni, érezni a vádlimat, de azért sikerült erőt önteni magamba a jó kis Miami Vice zenére, úgy hogy a vége is 6 percen belül maradt. Utána jól jött a zuhi, meg a málnaszörp, a sör vagy a fröccs nem játszott, mert még vezetnem kellett. Egyébként pedig jól esett és az 5:49-es átlagtempó sem volt rossz.

Max. pulzus: 165
Átlag pulzus: 152
Átlagtempó: 5:49

Összesen 15.15k, 1:28:22
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr382941832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása